onsdag 4 juni 2008

Svar på frågor från klasserna F-1 A och 2-3 A

Mina skolkamrater har ritat teckningar och skrivit hälsningar till mig när jag reste iväg. Det gjorde mig glad. Tack. Några skrev också frågor till mig. Många frågor handlar om Indien, men dit har vi inte kommit än. Några andra frågor kan jag svara på nu:

F: ”Vill du resa länge och träffa många vilddjur?” (Lovis)
S: Jag vill gärna resa länge och mina syskon är riktiga vilddjur J

F: ”Är det skönt att sova på taket?” (Moa)
S: Det är jätteskönt i vårt taktält.

F: ”Tror du att bilen kommer att vara röd när ni kommer tillbaka?”
S: Igår var bilen ganska grå, men sen tvättade vi den och den blev röd igen.

F: ”Spelar du fotboll på resan?”
S: Vi har med en fotboll, en frisbee, en skateboard och våra sparkcyklar.

F: ”Tar du många foton?”
S: Jag har tagit fler än 500 foton än så länge. Det är jättekul. Nästan alla foton på min blogg har jag tagit själv.

3 kommentarer:

Ella sa...

Hej Temba!
Idag är första dagen på sommarlovet. Vi har det bra, har du det? Jag saknar dig!
Kram Ella

Ringdahl family sa...

Hej Ella,
Hoppas att du får göra många roliga saker på ditt sommarlov. Saknar dig också.
Kram från Temba

Ringdahl family sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.