lördag 28 juni 2008

27-29 juni – Rodopibergen i södra Bulgarien

Äntligen svalare! Vi har hittat ett jättemysigt ställe att bushcampa på här uppe i de fina Rodopibergen. Vi har slagit läger vid en liten bergsflod och det är jättekul att bada där. Fast det är lite läskigt också eftersom det är stenigt och strömt. Jag kan simma tvärs över floden.

I går pratade jag med farmor i telefon. Hon berättade att min faster Stina har fått en pojke. Jag har blivit en kusin rikare!

Grattishälsningar från Temba

1 kommentar:

Lisbeth R sa...

Hej Temba!
Det var roligt att läsa om när du var i Bulgarien. Jag har ju också varit på flera av de platser ni varit på.
Nu längtar jag jättemycket efter att ni ska komma till Malmö och hem till mig! Jag håller på att leta present till Disa, som ju snart fyller år, och jag tror det blir några presenter till de andra barnen också!
Jag längtar också efter att få se Stinas och Calles baby. Jag vet inte vad han ska heta än. Jag ska hälsa på dem om 12 dagar.
Många kramar till er alla!
Farmor Lisbeth