söndag 22 november 2009

Temba 9 år

Tänk om ingen kommer ihåg ens födelsedag! Det skulle kännas hemskt!
Som tur var behövde jag inte oroa mig. Jag blev väckt med sång och presenter på morgonen den 20 november när jag fyllde 9 år.
Jag blev firad i skolan också. Och under helgen hann vi med både pepparkaksbak och ett roligt födelsedagskalas. På kalaset hade vi många lekar. Det roligaste var att få blåsa pilar med pappas blåsrör från djungeln på Borneo. Men pilarna hade inget riktigt gift på sig. Det var nog tur!
Jag fick en rolig födelsedagshälsning från min gudmor Katja. Hon skickade ett mail med den här länken till en film. Kolla gärna på den. Jag blev rejält överraskad!
http://www.tackfilm.se/?id=1258796881437RA95

Nioåriga hälsningar från Temba

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Temba!

Jätteskoj att träffa dig och din familj idag på stan, hoppas ni hade en skön dag!Nu har jag visat din blogg med alla fina bilder och berättelser från er resa för Ellen!
Här kommer min mailadress och telnummer, du får gärna visa detta för din pappa!

olagoranssonkonsult@gmail.com
0709-224023
MVh/Ola